Prinášame vám rozhovor s brankárom MŠK Tesla Stropkov Pavlom Hažerom...

18.03.2015 23:44

 

Opýtam sa priamo, si v mužstve spokojný?
Keď to mám porovnať s minulými ročníkmi tak áno, som spokojnejší, lebo vidieť, že za posledné mesiace sa situácia v klube zlepšila.
 
Čo hovoríš na fanúšikov? Čakali ste takú návštevnosť na zápase proti Giraltovciam? Ale aj po celú jesennú časť.
Priznám sa, že som nečakal takú účasť fanúšikov na zápase proti Giraltovciam ale bol som milo prekvapený a fanúšikovia boli super počas celého zápasu, začo sme sa im odvďačili troma gólmi, hoci ich mohlo byt aj kľukne viac a dúfam, že aj na našich ďalších domácich vystúpeniach nás búdu takto povzbudzovať.
 
Čo ťa počas dvojročnom pôsobení v 3. lige najviac sklamalo a čo prekvapilo?
Tak určíte som sklamaný z niektorých výkonov rozhodcov ktoré podali, a čo ma prekvapilo? Nespomínam si na nič také z čoho by som bol prekvapený.
 
S akými ambíciami vstúpilo mužstvo do aktuálnej jarnej časti?
Do druhej časti tejto sezóny ideme s tým, aby sme podali čo najlepšie výkony a aby bol každý so sebou spokojný, čo v danej sezóne predvedie.
 
Má MŠK Tesla Stropkov dostatočne kvalitný káder na to, aby ste sa dostali do 2. ligy?
V kádri mame šikovných a talentovaných chalanov, no je to ťažké pracovať s tak malým počtom hráčov ktorými teraz disponujeme.
 
Troška z kabíny... Ktorí hráči sú v kabíne najviac rešpektovaní a ostatných hecujú, či občas aj skritizujú?
To je ťažko povedať, lebo si myslím, že sme teraz super kolektív, ktorý vie ťahať za jeden povraz, takže hecnúť či skritizovať sa vieme všetci navzájom.
 
A na záver, prezraď nám svoje ciele, ambície a futbalové sny...
Mojim cieľom je prekonať sám seba, takže chcel by som prekonať svoj osobný rekord v pocte minút bez inkasovaného gólu, a takým mojim snom z kategórie „snívajte s nami“ je liga majstrov no z tých reálnejších je sa dostať do nejakého profi klubu.
Ďakujeme za rozhovor brankárovi Paľovi Hažerovi a prajeme mu veľa minút bez inkasovaného gólu :)